Design a site like this with WordPress.com
Per començar

Treball a les xarxes socials

Un/a influencer és una persona que posseeix una certa credibilitat sobre un tema concret i la seva presència i influència a les xarxes socials fa que es converteixi en un prescriptor idoni d’una marca determinada. És un creador de contingut digital amb un alt nivell de credibilitat, veu i, en general; influència per donar opinions sobre productes i serveis dins d’un nínxol de mercat concret.

  • Avantatges: Guanyen diners, col·laboracions amb marques de roba, bellesa…
  • Desavantatges: No tenen privacitat, aguanten l’opinió dels altres, siguin constructives o no.

Hi ha gent que dedica el seu temps i diners a crear contingut. En canvi, hi ha d’altres persones que només fan balls ridículs i es queixen pel hate.

Al novembre, la influencer Lola Lolita va fer esclatar el debat del treball com influencer explicant la difícil vida del creador de contingut. Una altra influencer, la Bonbon Reich, li ha pres la paraula reivindicant “aixecar-se a les cinc del matí” per aconseguir que els seus continguts llueixin millor. Per descomptat, no és l’única influencer que critica l’opinió de les xarxes.

Bonbon Reich sobre la dura vida del influencer: “Estic cansada de tanta crítica al nostre treball”

Raquel Martínez, coneguda com Bonbon Reich. Font: 20Minutos

Periodistes i redactores: Naia Aguilar i Alba Hidalgo

Responsable de les fotografies/il·lustracions: Ainara Meseguer

Corrector d’estil: Omar Hmimsa

Editor: Adrián Lozano

Advertisement